Lad os hejse flaget

Du – og alle andre i byen – har mulighed for at hejse flaget i den 18 m høje flagstang på Siimtoften.

Vi vil gerne give alle borgere i Ry mulighed for at flage med Dannebrog, når der er noget at fejre. Når Inge bliver 50, når to bliver gift, når Mølleskolen skal på løvspringstur. Naturligvis flager vi også på de officielle flagdage. Det er en moderne flagstang, som hejser flaget ved hjælp af en motor og en app.

Hvis du udfylder formularen, så hejser vi flaget den ønskede dag. Formularen skal udfyldes senest 48 timer inden, at flaget skal ryge til tops.

Du kan også sende en hilsen til vedkommende, du ønsker at flage for. Den bliver også vist på vores hjemmeside.

Se tidligere hilsener her

Husk: Du kan altid bestille kagemand og andre delikatesser på Kvickly Ry’s hjemmeside: Kvicklyry.dk. Bestillinger kan naturligvis også aflægges i butikken.

Hvornår ønsker du at hejse flaget?

Hvem skal der flages for?

E-mail adresse for den person, som skal modtage hilsenen (valgfri)

Skriv en hilsen, hvis du har lyst - den bliver vist her på vores hjemmeside (max. 100 tegn)

100 tegn tilbage

Dit navn:

Din e-mail:

Hvis du oplever problemer med at indsende formularen, kan du rette henvendelse til lena@brugsforeningentryg.dk