Knudhule badebro, Ry

Søg sponsorat

Vi støtter lokale initiativer

Vi værner om lokalsamfundet og har derfor oprettet Ry puljen og Kolt puljen. Vi bruger puljerne til at støtte op om lokale initiativer i de to byer og deres opland. Udgangspunktet for støtte er foreninger og frivillige organisationer, der bidrager til lokalsamfundet. Puljerne får hvert år tildelt 10 % af “resultatet før afskrivninger” fra butikken, der ligger i lokalområdet.

Ry Puljen

Som forening eller frivillig organisation i Ry/omegn, kan I søge støtte til jeres projekter gennem Brugsforeningen Tryg.

For at sikre en vis kontinuitet har bestyrelsen besluttet, at der som minimum tilflyder puljen i Ry 500.000 kr. pr år.

Kolt Puljen

Som forening eller frivillig organisation i Kolt/omegn, kan I søge støtte til jeres projekter gennem Brugsforeningen Tryg.

For at sikre en vis kontinuitet har bestyrelsen besluttet, at der som minimum tilflyder puljen i Kolt 200.000 kr. pr år.