Dagli'Brugsen, Virklund

Butiksbestyrelse Virklund

Butiksbestyrelsen er stiftet med det formål at sikre lokal forankring. Butiksbestyrelsen hjælper Brugsforeningen TRYG med at se muligheder og finde frem til, hvordan vi sammen kan skabe størst værdi for Virklund.

Butiksbestyrelsens medlemmer er lokale ildsjæle, der brænder for at udvikle byen. Sammen med Dagli’Brugsen i Virklund kanaliserer butiksbestyrelsen 10% af butikkens overskud tilbage til lokalområdet.

Butiksbestyrelsen har således ansvaret for at tage stilling til de indkomne ansøgninger til Virklund Puljen. På den måde sikrer vi, at det er lokale ildsjæle og eksperter, der tager stilling til støtte og lokal udvikling i de lokalsamfund, vi driver forretning.

Butiksrådet består af

Henrik Ørtenblad

Jane Nedergaard

Otto Jensen

Per Jul Jensen

Inger Christensen

Brugsforeningen Tryg

Søger du støtte til et projekt?