Spiselunden, Kolt-Hasselager

Butiksbestyrelse Kolt-Hasselager

Butiksbestyrelsen er stiftet med det formål at sikre lokal forankring. Butiksbestyrelsen hjælper Brugsforeningen TRYG med at se muligheder og finde frem til, hvordan vi sammen kan skabe størst værdi for Kolt-Hasselsager.

Butiksbestyrelsens medlemmer er lokale ildsjæle, der brænder for at udvikle byen. Sammen med SuperBrugsen Kolt kanaliserer butiksbestyrelsen 10% af butikkens overskud tilbage til lokalområdet.

Butiksbestyrelsen har således ansvaret for at tage stilling til de indkomne ansøgninger til Kolt Puljen. På den måde sikrer vi, at det er lokale ildsjæle og eksperter, der tager stilling til støtte og lokal udvikling i de lokalsamfund, vi driver forretning.

Butiksbestyrelsen består af

Morten Olsen (Formand)

Karen Balling Radmer

Henning Madsen

Hanne Christensen

Er du interesseret i at opstille til butiksbestyrelsen, er du mere end velkommen til at henvende dig til vores uddeler, Kaj Aakjær, i butikken.

Brugsforeningen Tryg

Søger du støtte til et projekt?

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Endelig et nyhedsbrev, der er lokalt og relevant for dig. Få nyheder omkring begivenheder og tiltag i dit lokalområde - direkte i din indbakke.