Udsigten

Udsigten til gode oplevelser - sammen

I Brugsforeningen TRYG vil vi rigtig gerne støtte op om fælles, gode oplevelser i vores skønne by, Ry. Vi har det helt perfekte lokale, “Udsigten,” som ikke har fået sit navn uden grund. Har du ikke allerede været i Udsigten, glæder vi os til at vise det frem.

Hvem vil lege med os?
Har du en sjov ide, et spændende koncept, et event eller kursus du gerne vil arrangere?  Så vil vi gerne samarbejde og sætte rammerne.

Det er gratis at låne Udsigten, såfremt medlemmer af Brugsforeningen TRYG kan:
deltage gratis i arrangementet
tilmelde sig arrangementet via www.brugsforeningentryg.dk

Alle andre arrangementer koster 250-1000 kr. pr. gang afhængig af, hvor mange deltagere I er. Se priser/krav.

Priser – hvis dit arrangement ikke er gratis for medlemmer af Brugsforeningen TRYG:
2-9 personer: 250 kr.
10-15 personer: 500 kr.
16-20 personer: 750 kr.
20+ personer: 1000 kr.
Mad og drikkevarer købes i Kvickly – må ikke selv medbringes.
Udsigten kan ikke lejes ud til private arrangementer (fester, etc.)
Udsigten kan ikke lejes ud til foreninger, der ved deres virke strider mod FNs 17 verdensmål.
Udsigten kan ikke lejes ud til arrangementer, der strækker sig over en eller flere sæsoner på faste ugentlige tidspunkter.

Send en mail til vores kommunikationsansvarlige, Lena Juhl, på: lena@brugsforeningentryg.dk og oplys følgende:

Fulde navn:
Telefonnummer:
Evt. forening/virksomhed:
Beskrivelse af dit event/projekt/foredrag/ide/etc.:
Hvor/hvordan vil du gøre opmærksom på dit arrangement:
Har du præferencer for, hvornår du ønsker at benytte Udsigten, så skriv gerne det. Ellers vender Lena retur med ledige datoer.

Udsigten er beliggende på Siimtoften 2, oven på Kvickly. Udsigten består af to lokaler, som hver kan rumme ca. 75 personer. En skilledør kan åbnes op, så vi kan holde arrangementer for op til 150 personer på én gang.

Følg gerne med på vores Facebookside. Her kan du også se lidt om, hvilke arrangementer, der allerede med stor succes er blevet afholdt i Udsigten.

Har du hørt om Ry/Kolt/Virklund-Puljen?

Puljerne er stiftet med det formål at bidrage med økonomisk støtte til mindre initiativer med almen interesse, som øger livskvaliteten for borgere i Ry, Kolt, Virklund og opland. Hvis du i forbindelse med dit arrangement har behov for økonomisk støtte, kan du finde en vejledning her samt læse mere om, hvilke projekter der vægtes højt.

Der er AV udstyr tilgængeligt i Udsigten.

Vi anbefaler, at du kommer forinden arrangementet og afprøver udstyret.

NYHEDER

Nyheder fra Brugsforeningen TRYG