Vi ansætter i skrivende stund ikke flere til team TRYGS venner. Du er dog altid velkommen til at skrive til lena@brugsforeningentryg.dk, hvis du ønsker at komme i betragtning, hvis der opstår en ledig stilling.

Om TRYGS venner

I alle vores butikker kan du møde nogle smilende medlemmer, som måske er lidt grå i toppen. De er iklædt en mørkeblå bluse med teksten: Jeg er her for at hjælpe dig. Det er vores senior-koncept, som både skal glæde kunderne, der vil opleve en service ud over det sædvanlige, og seniorerne selv, som får både opgaver og et fællesskab at stå op til. Teamet kalder vi til sammen for TRYGs venner.

TRYGS venner får en alsidig rolle i vores butikker. Deres ypperste opgave er at bidrage til, at vi alle kan yde Danmarks bedste kundeservice.

Vi ønsker naturligvis, at seniorerne skal nyde godt af det, som de netop er gået på pension for: Ekstra tid. Derfor er jobbet hos os ekstremt fleksibelt. Har børnebørnene brug for pasning, trækker golfbanen ekstra meget i sommermånederne eller skal der bare være mere tid til at nyde sommerhuset, så sadler vi selvfølgelig om ift. vagtplanerne. Konceptet har kørt et par år og er blevet taget rigtigt godt imod i butikkerne. Vi, og alle 35 seniorer, går ind til projektet med masser af energi og lysten til at lære – og ikke mindst lysten til at yde den bedst tænkelige kundeservice.

Jeg bliver i jobbet, så længe jeg overhovedet kan. Elsker at komme og fortsat have en betydning. Fællesskabet, at være en del af byen, kundernes glæde og tilkendegivelse – at være TRYGs venner er fantastisk.

Margit

Trygs ven
Jeg glæder mig til at komme på arbejde hver gang! Føler mig værdsat både af mine kollegaer og kunder.

Gertrud

Trygs ven
Jeg har været med fra starten i Trygs Venner og nyder samværet med andre Trygs Venner. Min funktion er pt. meget kunderelateret, og jeg nyder at få en snak med kunderne, samtidigt med at være med til at give dem en god oplevelse i butikken.
At være Trygs ven er en ren win win.

Steffen

Trygs ven
Jeg bliver behandlet lige så respektfuldt som alle andre medarbejdere og føler et nært fællesskab med kollegaer – det er så motiverende.

Bente

Trygs ven
Dejligt og inspirerende atmosfære – altid venlig ansigter og gode kollegaer. Skønt at være en del af det ”Grå guld” og blive værdsat for det – ikke som en byrde.

Birgit

Trygs ven
Dejligt at være en del af et fællesskab med gode kollegaer. For mit vedkommende har det også været ”sundt” at prøve helt andre job’s end i mit tidligere arbejdsliv.

Eva

Trygs ven
Dejligt at se glade kunder, når service er i top.

Kaj

Trygs ven
Spændende, at få viden om foreningen TRYG og den butik, jeg mest handler i. Dejligt, at mødes med kollegaer i TRYGs venner. Dejligt, at der er brug for min arbejdskraft.

Anne-Grethe