Vi ansætter i skrivende stund ikke flere til team TRYGS venner. Du er dog altid velkommen til at skrive til lena@brugsforeningentryg.dk, hvis du ønsker at komme i betragtning, hvis der opstår en ledig stilling.

Om TRYGS venner

I alle vores butikker kan du møde nogle smilende medlemmer, som måske er lidt grå i toppen. De er iklædt en mørkeblå bluse med teksten: Jeg er her for at hjælpe dig. Vi er nemlig gået i luften med et helt nyt senior-koncept, som både skal glæde kunderne, der vil opleve en service ud over det sædvanlige, og seniorerne selv, som får både opgaver og et fællesskab at stå op til. Teamet kalder vi til sammen for TRYGs venner.

TRYGS venner får en alsidig rolle i vores butikker. Deres ypperste opgave er at bidrage til, at vi alle kan yde Danmarks bedste kundeservice.

Vi ønsker naturligvis, at seniorerne skal nyde godt af det, som de netop er gået på pension for: Ekstra tid. Derfor er jobbet hos os ekstremt fleksibelt. Har børnebørnene brug for pasning, trækker golfbanen ekstra meget i sommermånederne eller skal der bare være mere tid til at nyde sommerhuset, så sadler vi selvfølgelig om. Konceptet er nyt for os alle, så vi siger os ikke fri for at lave fejl. Men vi, og alle 35 seniorer, går ind til projektet med masser af energi og lysten til at lære – og ikke mindst lysten til at yde den bedst tænkelige kundeservice.