Himmelbjerget

Brugsforeningen Tryg

Din lokale brugsforening

Brugsforeningen TRYG er en af de største i Danmark. Vi omsætter for mere end 350 mio. kr. om året. Mere end 250 medarbejdere arbejder hver dag på at indfri medlemmernes ønsker om de bedst mulige varer til de lavest mulige priser og lokalt engagement.

Vi har til alle tider været en nysgerrig Brugsforening. Vi er først med det nye. Vi sætter en stor ære i at være innovative til gavn for både kunder og medlemmer. Vi bestræber os på at leve i symbiose med lokalsamfundet. Vi støtter lokale initiativer med penge og engagement til gavn for alle.

De penge, vi hvert år tjener, bruger vi på at vedligeholde vores forretningsenheder og til lokal støtte.

Brugsforeningen TRYG er ejet af mere end 10.000 medlemmer og skal derfor ikke tjene penge til en ejer. Pengene bliver tjent lokalt og brugt lokalt.

Vi har som selvstændig Brugsforening indgået en franchise aftale med Coop.

Brugsforeningen Tryg

Søger du støtte til et projekt?

Mellem medborgere

Brugsforeningen Tryg ejes af foreningens ca. 8.600 medlemmer. Foreningen ledes af bestyrelsen.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Endelig et nyhedsbrev, der er lokalt og relevant for dig. Få nyheder omkring begivenheder og tiltag i dit lokalområde - direkte i din indbakke.