Kommende arrangementer

Her kan du se en liste over kommende arrangementer, der afholdes af eller i samarbejde med Brugsforeningen TRYG. Du kan tilgå information og tilmelding herunder.

Tidligere arrangementer

Her kan du se en liste over tidligere arrangementer afholdt af eller i samarbejde med Brugsforeningen TRYG.

Udsolgt
Tidligere arrangementer

Farverige blomster, som holder forevigt – nu kan du lære at lave dem. Workshop 3 a 3 i “Bæredygtige (jule)sysler”

Måske har du bemærket trenden ved evighedsblomster og papirblomster, som er det ypperste inden for bæredygtig styling til hjemmet. På denne workshop lærer du at kreere evighedsblomster af crepepapir, som skaber varme i ethvert hjem.
Workshopholder, Gabriella Holm, er arkitekt og forfatter til bogen ”Kreatid”. Hvis hun virker bekendt for dig, er det måske fordi du har set hende dele kreative ideer i Go Morgen Danmark, hvor hun er DIY-ekspert.
Lena Askjær
november 4, 2021
Afholdt

Foredrag med Verner Lynge

Verner Lynge stiller skarpt på en dansk butiks- og foreningskultur under pres. Som medlemsejet andelsforening har Coop modstået globalt pres fra lavpriskulturen, vækstkulturen og aktuelt fra internethandel. Men kan Coop blive ved? Har andelstanken og madfællesskaberne en berettigelse – eller er det grøn ønsketænkning i et lille land?
Lena Askjær
november 1, 2021
Afholdt

Vesten mod Vesten

Foredragsrække med fokus på demokrati, andelstanken og fremtiden.
Verden over ses demokratier under pres. Foredragsrækken vil belyse demokratiske krisetegn og stille skarpt på, hvordan andelstanken kan være med til at styrke og udvikle fælleskab og demokrati.
webmaster touche
oktober 29, 2021