Kommende arrangementer

Her kan du se en liste over kommende arrangementer, der afholdes af eller i samarbejde med Brugsforeningen TRYG. Du kan tilgå information og tilmelding herunder.

Tidligere arrangementer

Her kan du se en liste over tidligere arrangementer afholdt af eller i samarbejde med Brugsforeningen TRYG.

Arrangement
RyTidligere arrangementer

Gåtur for alle i smukke Ry

Du inviteres på en gåtur for fællesskabets skyld, d. 27. marts kl. 10.00. ALLE er velkomne, så ta' gerne din nabo, søster, mand, datter eller kollega med. Der vil være goodiebags, præmier samt forplejning - og masser af godt samvær.
Touché
22/03/2022
Arrangement

Infomøde om seniorjob, “TRYGs VENNER”, samt biograffilm

Er du ikke helt klar til at sige farvel til arbejdsmarkedet?

Har du lyst til at arbejde nogle timer i et hyggeligt fællesskab med varierende opgaver. Så har du nu mulighed for at blive ansat hos os med tilknytning til en af vores butikker i Ry, Kolt eller Virklund.

Vi inviterer dig hermed til infomøde i Ry biograf d. 9. april kl. 13.00, hvorefter vi viser forpremieren på "De forbandede år 2".
Lena Askjær
22/03/2022
Udsolgt
Tidligere arrangementer

Farverige blomster, som holder forevigt – nu kan du lære at lave dem. Workshop 3 a 3 i “Bæredygtige (jule)sysler”

Måske har du bemærket trenden ved evighedsblomster og papirblomster, som er det ypperste inden for bæredygtig styling til hjemmet. På denne workshop lærer du at kreere evighedsblomster af crepepapir, som skaber varme i ethvert hjem.
Workshopholder, Gabriella Holm, er arkitekt og forfatter til bogen ”Kreatid”. Hvis hun virker bekendt for dig, er det måske fordi du har set hende dele kreative ideer i Go Morgen Danmark, hvor hun er DIY-ekspert.
Lena Askjær
04/11/2021
Brugsforeningen Tryg

Søger du støtte til et projekt?