Kommende arrangementer

Her kan du se en liste over kommende arrangementer, der afholdes af eller i samarbejde med Brugsforeningen TRYG. Du kan tilgå information og tilmelding herunder.

Foredrag med Verner Lynge, d. 26. okt. 2021

Dansk andelstradition vs. global forbrugskultur

Foredragsrække med fokus på demokrati og andelstanken – nu og i fremtiden.

Verner Lynge stiller skarpt på en dansk butiks- og foreningskultur under pres. Som medlemsejet andelsforening har Coop modstået globalt pres fra lavpriskulturen, vækstkulturen og aktuelt fra internethandel. Men kan Coop blive ved? Har andelstanken og madfællesskaberne en berettigelse – eller er det grøn ønsketænkning i et lille land?

Foredrag med Rune Lykkeberg, d. 24. nov. 2021

Vesten mod vesten

Foredragsrække med fokus på demokrati og andelstanken – nu og i fremtiden.

Hvordan kan det være, at Vesten, der har overvundet alle rivaler og præsteret frihed, fred, lighed, velstand og fremskridt på et niveau, ingen havde regnet for muligt, er ved at tabe til sig selv?

Det har Rune Lykkeberg, chefredaktør på Dagbladet Information, sat sig for at undersøge i bogen Vesten mod Vesten, som sætter rammen for denne aften.

Sy-kursus med Stine fra "Atter"

En bæredygtig udfordring til halv pris.