Sammen om gode oplevelser lokalt

I Brugsforeningen TRYG vil vi rigtig gerne støtte op om fælles, gode oplevelser i de lokalsamfund, hvor vi driver butikker. Vi ejer en Foodtruck, som vi gerne vil tilbyde foreninger at låne. Det er gratis at låne den, men I betaler en timepris for vores TRYGs venner, som betjener vognen. Maden, som I ønsker at servere, skal købes i en af vores butikker.

For at benytte Foodtrucken kræver det, at I har 63 eller 32 AMP tilgængelig. Har I kun 16 AMP, skal I være opmærksomme på, at kun et enkelt apparat kan køre ad gangen, hvorfor tilberedningsmulighederne indskrænkes. Til mindre arrangementer kan det fint gå an.

Du bedes først læse denne side igennem. Hvis du har 63 AMP eller 32 AMP til rådighed (evt. 16 AMP) kan du låne Foodtrucken.

Send en mail til lena@brugsforeningentryg.dk og oplys følgende:

• Dato for arrangement
  • Beskrivelse af din forening
  • Beskrivelse af dit arrangement
Nej, Foodtrucken lånes kun ud til foreninger el. organisationer.

I Foodtrucken er der en kogeplade med 6 blus, 2 kaffemaskiner, to små køleskabe, en riskoger, vandhane og varmtvandsbeholder, diverse køkkenredskaber, og en MerryChef ovn til opvarmning af pølsehorn, paninni, bread sticks, foccaciabrød, m.v.  Merrychefovnen er i stand til at tilberede mad op til 15 gange hurtigere end en konventionel ovn ved at kombinere Merrychef-teknologien med en konvektionsovn og mikrobølgeeffekt.

Da Foodtrucken indeholder en MerryChef ovn, er det oplagt at servere “hurtig-mad”/snacks så som panini, pølsehorn, focaccia, osv. (valgmuligheder fremsendes ved forespørgsel).

Der kan naturligvis også serveres gryderetter o.l.

Vi har uddannet 4 af vores TRYGs venner i Foodtrucken. Det er et krav, at de betjener Foodtrucken til jeres arrangement, og I betaler en timepris for repræsentation. Det kan være en god ide, ved større arrangementer, at I selv stiller med lidt ekstra ”hjælpende hænder”.

Alle med almindeligt B-kørekort kan køre Foodtrucken. Som udgangspunkt er det dog kun vores TRYGs venner, som skal køre vognen. De stiller den an til jeres arrangement.

Vi er på Facebook

Følg gerne med på vores Facebookside. Vi håber også, at du efter end arrangement vil sende os lidt stemningsbilleder 🙂

NYHEDER

Nyheder fra Brugsforeningen TRYG