Spiselunden, Kolt-Hasselager

Butiksbestyrelse Sejs-Svejbæk

Butiksbestyrelsen er stiftet med det formål at sikre lokal forankring. Butiksbestyrelsen hjælper Brugsforeningen TRYG med at se muligheder og finde frem til, hvordan vi sammen kan skabe størst værdi for Sejs-Svejbæk.

Butiksbestyrelsens medlemmer er lokale ildsjæle, der brænder for at udvikle byen. Sammen med SuperBrugsen Sejs-Svejbæk kanaliserer butiksbestyrelsen 10% af butikkens overskud tilbage til lokalområdet.

Butiksbestyrelsen har således ansvaret for at tage stilling til de indkomne ansøgninger til Sejs-Svejbæk Puljen. På den måde sikrer vi, at det er lokale ildsjæle og eksperter, der tager stilling til støtte og lokal udvikling i de lokalsamfund, vi driver forretning.

Butiksbestyrelsen består af

Ole Skjærbæk (Formand)

Berit Rømer Hansen

Inge Madsen

Pia Lykkegård

Carsten Mørch-Pedersen

Poul Mortensen

Henrik Søndergård Jensen

Brugsforeningen Tryg

Søger du støtte til et projekt?