Søg støtte

Ansøg om sponsorat

Foreninger i de lokalsamfund, hvor vi driver butikker, kan søge om sponsorat hos Brugsforeningen Tryg. Brugsforeningen Tryg er en medlemsorganisation, der har til formål at støtte lokale initiativer, der fremmer fællesskab, sundhed og bæredygtighed. Du kan læse mere om Brugsforeningen Tryg her på hjemmesiden.

Et sponsorat adskiller sig fra vores øvrige støttepuljer ved, at der er tale om køb af markedsføring og ikke bare støtte. For at søge et sponsorat skal du udfylde formularen nedenfor med oplysninger om din forening og det sponsorat, du søger. Det er desuden vigtigt, at modydelsen for sponsoratet står klart i forhold til det beløb, du søger.

Når du har udfyldt formularen, skal du trykke på “Send ansøgning” knappen.

Vi behandler ansøgninger fire gange i kvartalet. Der er deadline hhv. 15. marts, 15. juni, 15. september, 15. december, og vi bestræber os på at give jer svar senest ved udgangen af den pågældende måned.

Ansøg her

*OBS! Oplever du problemer med formularen, kontakt da lena@brugsforeningentryg.dk