Kolt Puljen

Støtte til Kolt

KoltPuljen er stiftet med det formål at støtte initiativer med almen interesse, som øger livskvaliteten for borgere i Kolt-Hasselager. Puljen får hvert år tildelt 10% af overskuddet fra den lokale SuperBrugs.
Herunder kan du læse om stort og småt, som Brugsforeningen TRYG har støttet i Kolt-Hasselager.

Søg støtte fra Kolt Puljen
Maskine til Kolt-Hasselager IFs træningsrum

Kolt-Hasselager idrætsforening søgte om 30.000 kr.- til professionelt træningsudstyr. Koltpuljens udvalg bevilligede 15.000 kr. til formålet.

Traktor til vedligeholdelse af kunstgræsbanen i KHIF

I 6 år har projekt “anlæggelse af kunstgræsbane” været igang hos KHIF fodbold. Endelig er det her i 2022 blevet en realitet. KHIF søgte Koltpuljen om et tilskud på 100.000 kr. til en traktor, der skal bruges i vedligeholdelsen af kunstgræsbanen. Koltpuljen bevilligede 50.000 kr. Kunstgræsbanen er et fantastisk aktiv for såvel fodboldklubben Bavnehøjskolen og lokalsamfundet.

Projekt "Højt til loftet" - overdække på legeplads

Forældrerådet fra Institution Labyrinten drømmer om at blive en institution med mere udeliv. Stedet er præget af mindre lokaler, hvorfor de ønsker et overdække mellem to indgange, så rummet kan bruges til pædagogiske aktivitet, leg, spisning og kreativt værksted i al slags vejr. De ansøgte om 50.000 kr. Koltpuljen bevilligede 25.000 kr.

Nyt klaver, nyt lydudstyr og nye højtalere til Bering Amatørteater

Et nyt klaver, nyt lydudstyr samt nye højtalere til festsalen har bragt smil og glæde hos Bering Amatørteater og alle andre brugere af salen.

Brugsforeningen Tryg

Søger du støtte til et projekt?

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Endelig et nyhedsbrev, der er lokalt og relevant for dig. Få nyheder omkring begivenheder og tiltag i dit lokalområde - direkte i din indbakke.