Kommende

Generalforsamling 2024

Brugsforeningen TRYG inviterer til ordinær generalforsamling med spisning og underholdning.

Du skal være medlem af Brugsforeningen TRYG for at deltage.
Spisning kræver særskilt billet - denne kan købes i vores butikker (50 kr.)

TID & STED

Ry Hallerne
Torsdag d. 25.04.24
Kl. 18.00

Generalforsamling 2024

Kl. 18.00-19.00 Generalforsamling

Ordinær generalforsamling for Brugsforeningen TRYGs medlemmer. Medlemskort vises i døren.

Kl. 19.00-21.00 Spisning og underholdning

Formanden på gulvet. Husk spisning kræver billet.

Kl. 21.00 Tak for i aften

Spisning kræver billet – køb den i vores butikker

Du skal være medlem af Brugsforeningen TRYG for at deltage i ordinær generalforsamling. Ønsker du at deltage i spisning, kræver det desuden en billet. Denne kan købes i en af vores butikker: Kvickly Ry, SuperBrugsen Ry, SuperBrugsen Kolt, Dagli’Brugsen Virklund, Dagli’Brugsen Gl. Rye. Ved køb af billet, skal du medbringe og fremvise dit medlemskort.

PRAKTISKE OPLYSNINGER

Er du i tvivl, om du er medlem af Brugsforeningen TRYG?

Tjek dit medlemskort eller din Coop app: Under Din Profil finder du “Din tilhørsbutik”.

Hvis én af Brugsforeningen TRYGs butikker står angivet som din tilhørsbutik, er du medlem af Brugsforeningen TRYG. Hvis ikke, kan du blot klikke på “Skift tilhørsbutik”.