Deltag i en fokusgruppe

Hjælp din brugsforening, så vi sammen kan stå endnu stærkere

Lørdag den 17. oktober 2020

Kolt: Kl. 9 – 10.30 – med kaffe og rundstykker (fuldt booket)

Ry: Kl. 12 – 13.30 – med sandwich (fuldt booket)
Ry: kl. 15 – 16.30 – med kaffe og kage (fuldt booket)

Deltag i en fokusgruppe

Hjælp din brugsforening, så vi sammen kan stå endnu stærkere.

Deltagelse i en fokusgruppe belønnes med dagligvarer til en værdi af 1000 kr. pr. deltager.

For at kunne deltage i fokusgruppen er det et krav, at du bor i Kolt-Hasselager eller Ry. Det er ikke et krav, at du er medlem af Brugsforeningen TRYG – og du behøver ikke at have forudgående viden om eller kendskab til brugsforeningen for at kunne deltage.

Kontakt

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på christine@brugsforeningentryg.dk eller tlf. 2250 9559

Praktisk oplysninger
  • Fokusgrupperne i Ry afholdes i Udsigten, Siimtoften 2. Fokusgruppen i Kolt-Hasselager afholdes i SuperBrugsen Kolt.
  • Hver fokusgruppe består af maks. 10 personer.
  • S.U. senest tirsdag den 13. oktober. Pladserne uddeles efter først-til-mølle-princippet. Du modtager svar på mail senest tirsdag den 13. oktober, om du har fået tildelt en plads i fokusgruppen.
  • Vi stiller håndsprit frem og sørger for god afstand og mundbind. Alle covid-19 retningslinjer følges minutiøst.
  • Vi sørger for forplejning under arrangementet.
  • Der tages forbehold for aflysninger – aflysninger vil blive meddelt pr. mail.

ALLE FOKUSGRUPPER ER FULDT BOOKET. TUSINDE TAK FOR JERES STORE INTERESSE

I kan læse mere om, hvordan vi behandler dine personoplysninger på: www.datatilsynet.dk