Arrangement

Dialogmøde

På baggrund af DR' s kommende indslag inviterer vi til dialogmøde i Udsigten d. 1. februar. Det sker i håbet om, at vi endegyldigt kan erstatte misforståelser med fakta. Du kan tilmelde dig her på siden.

TID & STED

Onsdag d. 01.02.23 kl. 18:30
i Udsigten, Siimtoften 2
(Indgang lige over for tankanlægget på Kvicklys parkeringsplads)

Dialogmøde 1. februar kl. 18.30

Invitation til dialogmøde på baggrund af DRs kommende indslag om Ry Øst.

Kære medlemmer af Brugsforeningen TRYG

DR planlægger at lave et TV-indslag om Ry og Brugsforeningen TRYG i begyndelsen af året. Et indslag, der spekulerer i, om Brugsforeningen TRYG først har forsøgt at modarbejde etableringen af en tredje dagligvarebutik i Ry Øst og dernæst har haft for stor indflydelse på placeringen af den. En gammel sag vi har talt om før.

Faktum er dog, at en ny Rema 1000 åbner i 2024 på den bedste placering i Ry Øst, som dermed kan tilbyde borgerne tre forskellige dagligvarebutikker, Rema 1000, Netto og SuperBrugsen, i et sammenhængende område.

På baggrund af DR’ s indslag inviterer vi til dialogmøde i Udsigten d. 1. februar. Det sker i håbet om, at vi endegyldigt kan erstatte misforståelser med fakta. Du kan tilmelde dig her på siden.

På mødet vil jeg endnu engang præsentere sagen, og jeg glæder mig til jeres spørgsmål og kommentarer – uanset om de er kritiske eller rosende.

Efter dialogmødet håber jeg, at vi kan se fremad. Der er konflikter nok i verden – vi behøver ikke opfinde vores egne.

På bestyrelsens vegne

Carsten Bank-Mikkelsen, bestyrelsesformand

Brugsforeningen TRYG.

Oplever du problemer med tilmelding, kontakt da lena@brugsforeningentryg.dk

PRAKTISKE OPLYSNINGER

Alle er velkomne, men husk at tilmelde dig.

Når du er tilmeldt modtager du en bekræftelse på din mail.

TILMELDING

Jeg ønsker at deltage i dialogmøde i Udsigten, onsdag d. 1. februar kl. 18.30.