Afholdt

Fastelavnsforberedelser, krea-workshop for børn og forældre

Som optakt til dette års vilde FASTELAVNS-FEST i Ry, inviterer Brugsforeningen TRYG til fastelavns-krea i vinterferien onsdag d. 16. februar i LEGEHUSET kl. 10.00-15.00.

TID & STED

Onsdag d. 16. februar (uge 7)
Kl. 10-15 i Udsigten/Legehuset
Siimtoften 2, Ry

Fastelavnsforbredelser for børn og deres forældre

Vi skal lave de flotteste fastelavnsris og pynte tønder.
For at blive klar til den store fastelavnsfest kan du og ungerne komme ned og hjælpe med at pynte de tønder som skal slås ned til fastelavnsfesten.
I kan også lave en moderne udgave af et fastelavnsris, med kyndig hjælp fra Louise fra Evig.blomst. (https://www.instagram.com/evig.blomst/ )
Der vil være inspiration og hjælp til at lave papirsblomster for de som er ferm på fingrene. Louise har også forberedt nogle rigtig flotte kreationer som børn i alle aldre kan være med til.
Lad farver og ballade komme på en gren, som kan pynte i vinduet, så vi kan få pyntet hele byen op til fastelavn.
Der er brugerbetaling på 25 kr. pr. pers. til at dække materialer. Betales på dagen.
  • Hvornår: Onsdag d. 16. februar kl. 10.00-15.00
  • Hvor: LEGEHUSET (I Brugsforeningens lokaler Udsigten, Siimtoften 2, indgang over for tankanlægget)