Deltag i en fokusgruppe

Hjælp din brugsforening, så vi sammen kan stå endnu stærkere

Torsdag 12. november 2020 kl. 16.15 – 17.30

Fredag 13. november 2020 kl. 16.15 – 17.30

Sted: Udsigten, Siimtoften 2, Ry

Deltag i en fokusgruppe

I fokusgruppen kommer vi blandt andet til at snakke om, hvordan Brugsforeningen TRYG kan blive mere relevant i lokalsamfundet, og hvordan vi sammen kan stå endnu stærkere.

Deltagelse i en fokusgruppe belønnes med dagligvarer fra Änglamark til en værdi af 500 kr. pr. deltager.

For at kunne deltage i fokusgruppen er det et krav, at du bor i Ry og omegn. Det er ikke et krav, at du er medlem af Brugsforeningen TRYG – men det ville være en fordel, hvis du har en idé om den rolle, Brugsforeningen TRYG spiller i lokalsamfundet.

Kontakt

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på christine@brugsforeningentryg.dk eller tlf. 2250 9559

Praktisk oplysninger
  • Fokusgrupperne afholdes i Udsigten, Siimtoften 2 i Ry.
  • Hver fokusgruppe består af maks. 6 deltagere.
  • S.U. senest på søndag den 8. november. Fokusgrupper sammensættes mandag den 9. november, hvorefter du modtager svar på mail, om du har fået tildelt en plads i fokusgruppen.
  • Vi stiller håndsprit frem og sørger for god afstand og mundbind. Alle covid-19 retningslinjer følges minutiøst.
  • Vi sørger for forplejning under arrangementet. Der vil blive serveret kaffe og kage.
  • Der tages forbehold for aflysninger – aflysninger vil blive meddelt pr. mail.

Fokusgrupperne er afholdt.