FRA FDB TIL COOP – ANDELSTANKEN OG DEN NYE DELEØKONOMI

Foredragsrække med fokus på demokrati, andelstanken og fremtiden

Verden over ses demokratier under pres. Foredragsrækken vil belyse demokratiske krisetegn og stille skarpt på, hvordan andelstanken kan være med til at styrke og udvikle fælleskab og demokrati.

Tid og sted

28. oktober 2020 kl. 19 – 20.30
Udsigten, Siimtoften 2 i Ry

Foredrag med Claus Skytte

Coop – en virksomhed og et fællesskab – der bygger værdier, hvor det ikke handler om at lave en stor profit til aktionærer, men om at skabe den største værdi for 1,8 millioner medlemmer.

Hvordan går 1800-tallets andelsbevægelse i spænd med den digitale tidsalder og moderne deleøkonomi – og hvordan andelsbevægelsen kan være til gavn for den danske samfundsstruktur?

Kom og hør Claus Skytte, ekspert i deleøkonomi, give sit på andelsbevægelsens berettigelse.

Praktiske oplysninger
  • Det er GRATIS at deltage – men adgang til foredraget kræver tilmelding, grundet begrænset antal pladser.
  • Grundet covid-19 er der kun 50 pladser til foredraget.
  • Der serveres kaffe og kage til foredraget.
  • Alle myndighedernes covid-19 retningslinjer følges – vi sørger for passende afstand i lokalerne, håndsprit og mundbind.
  • Der opkræves et no-show-fee på 250 kr. for udeblivelse uden afbud senest 2 dage før arrangementet. Eventuelle afbud meddeles til christine@brugsforeningentryg.dk

Tilmelding til foredraget

This form can be submitted up to 50 times.

Vi tager forbehold for ændringer og evt. aflysning.