Arrangement

Ansvarligt Forbrug

Har du styr på hvor kemikalierne gemmer sig, og hvad du kan gøre for at undgå, at de sniger sig ind i hjemmet? Få oplysning, gode råd og livlig debat til foredraget med forfatter og rådgiver, Lene Midtgaard, der er ekspert i kemikalier i forbrugerprodukter.

TID & STED

Søndag d. 29.01.23 kl. 10:00
i Udsigten, Siimtoften 2, Ry

TILMELDING SENEST D. 8. JANUAR

Foredrag "Ansvarligt Forbrug"

Foredrag med Lene Midtgaard, kendt fra Aftenshowet og Go’morgen DK, ekspert i kemikalier i forbrugerprodukter og bæredygtigt forbrug

Lene Midtgaard tager pulsen på, hvad der lander i din indkøbskurv. Har du styr på hvor kemikalierne gemmer sig, og hvad du selv aktivt kan gøre for at undgå, at de sniger sin ind i klædeskabet, indeklimaet, legetøjet eller aftensmaden?

Lene Midtgaard har en lang erfaring med at formidle og kommunikere klima- og miljødagsordenen. Som forfatter, foredragsholder og ekspert i kemikalier i forbrugerprodukter og bæredygtigt forbrug, deltager hun som rådgiver i programmer på DR 1 – Aftenshowet, og GO’morgen Danmark, og i flere familie- og børnemagasiner, hvor Lenes særlige fokus er formidling om kemikalier i børneprodukter.

Lene uddeler masser af tips til den almindelige ”hverdagskurv”, hun giver dig masser af oplysning, gode råd og livlig debat. Med dig hjem får du en lækker goodiebag, som naturligvis indeholder ”ansvarlige” produkter til hjemmet.

Vi glæder os til at se dig i Udsigten, Siimtoften 2 – husk at tilmelde dig.

Oplever du problemer med tilmelding, kontakt da lena@brugsforeningentryg.dk

PRAKTISKE OPLYSNINGER

Selvom du har adgangsbillet fra årets julekalender, skal du alligevel tilmelde dig, så vi ved, hvor mange goodiebags, der skal laves. TILMELDING SENEST 8. JANUAR (er du kommet for sent, men har et ønske om at deltage, så send da en mail til lena@brugsforeningentryg.dk

HUSK at krydse af i feltet, hvis du tager en ven med.

Når du er tilmeldt modtager du en bekræftelse på din mail. Medbring denne + din låge fra julekalenderen til arrangementet.

TILMELDING

This form can be submitted up to 50 times.