Arrangement

Gåtur for alle i smukke Ry

Du inviteres på en gåtur for fællesskabets skyld, d. 27. marts kl. 10.00. ALLE er velkomne, så ta' gerne din nabo, søster, mand, datter eller kollega med. Der vil være goodiebags, præmier samt forplejning - og masser af godt samvær.

TID & STED

Søndag d. 27. marts kl. 10.00.

Vi starter og slutter ved Kvickly Ry, Siimtoften 2, 8680 Ry.

Fælles gåtur, FOR ALLE, i smukke Ry

Brugsforeningen Tryg ønsker at styrke det sociale og lokale fællesskab i Ry med gåture.
DU inviteres derfor på en gåtur med start fra Kvickly Ry, Siimfoften 2, 8680 Ry, d. 27. marts kl. 10.00.

Vi mødes foran butikken, hvor Heidi fra Gå Mig Glad tager imod jer og giver jer et nummer, som bruges til lodtrækning af super lækre præmier – se mere nedenfor.

Vi går en tur, hygger, snakker og får frisk luft og røde kinder. Efter turen er der forfriskninger til alle deltagere.
Der er en kortere tur med fladt underlag, der er velegnet til barnevogne, m.m. Og der er en længere tur til dem, der gerne vil have lidt flere skridt på kontoen. Den længste tur runder SuperBrugsen, hvor vi vil gøre et lille stop og nyde en forfriskning.

Der er mulighed for at møde Brugsforeningens nye direktør, Thomas Dahl, samt repræsentanter fra bestyrelsen, som vil gå med på en af ruterne.

Stort TAK til erhvervsdrivende og foreninger i Ry og omegn, som har bakket op om eventen og sponseret følgende lækre præmier, som du kan vinde på dagen:

• En kurv med Änglamark produkter fra Brugsforeningen Tryg
  • Et gavekort fra ATTER til sy-kursus
  • En æske kaffekapsler fra SuperBrugsen Ry
  • Et gavekort fra Gl. Rye MBT til kursus for fem personer
  • En pose med kaffe og cacao fra Kvickly Ry
  • Et gavekort fra Myrsale på 500 kr.
  • 2 x gavekort fra Gl. Rye kajakklub til kursus til en værdi af 1.400 kr.
  • 2 x gavekort til biograftur til to personer fra Brugsforeningen Tryg
  • Et smart watch fra Luna sølv og guld
  • 2 x gavekort fra Outdoor Connection til Sjov på Sup
  • 5 x rabatkort med 15% rabat på dit næste køb i Kvickly Ry
  • Et massage apparat fra SuperBrugsen Ry

OBS! Man går på eget ansvar

PRAKTISKE OPLYSNINGER

Gratis deltagelse.

Goodiebags og masser af vildt flotte præmier.

Forplejning efter turen.

Tilmelding er ikke nødvendigt, men følg med på Facebook og tryk gerne “Deltag” under vores begivenhed, så vi ved, hvor meget forplejning vi skal sørge for.

Tryk her for at komme til begivenheden på Facebook.