Arrangement

Infomøde om seniorjob, “TRYGs VENNER”, samt biograffilm

Er du ikke helt klar til at sige farvel til arbejdsmarkedet?

Har du lyst til at arbejde nogle timer i et hyggeligt fællesskab med varierende opgaver. Så har du nu mulighed for at blive ansat hos os med tilknytning til en af vores butikker i Ry, Kolt eller Virklund.

Vi inviterer dig hermed til infomøde i Ry biograf d. 9. april kl. 13.00, hvorefter vi viser forpremieren på "De forbandede år 2".

TID & STED

9. april kl. 13.00
Ry biograf

Infomødet varer 20-30 minutter. Herefter er der en ganske kort pause, hvor vi serverer kaffe. Filmen begynder herefter og varer 150 minutter.

Infomøde om seniorjob, "TRYGS VENNER", samt biograffilm

Du kan nu blive en del af team ”TRYGs venner”. Vi har en ambition om, i vores butikker, at yde Danmarks bedste kundeservice. Det vil vi bl.a. gøre ved at tilbyde kunderne “det ekstra”, som de ikke oplever andre steder. Til denne opgave, har vi brug for dig, og gerne flere fra dit netværk, i vores team. Er du glad for at tale med mennesker, elsker du at yde en god service, kan du gå til hånde, og har du lyst til at blive en del af et hyggeligt fællesskab? Så er du perfekt til vores team.

Jobbet er fleksibelt på den måde, at du selv kan være med til at bestemme, hvilke dage og i hvilke tidsrum, du ønsker at arbejde. Du vil som udgangspunkt aldrig være alene, men altid udføre opgaverne i fælleskab med andre fra teamet TRYGs venner.

Vi inviterer dig til infomøde i Ry biograf d. 9. april kl. 13.00, hvorefter vi viser forpremieren på “De forbandende år 2” – gratis. Deltagelse kræver billet – se nedenfor.

Indtil da kan du læse mere om jobbet, opgaverne, vilkår, m.m. her: LÆS MERE .

Er du allerede nu interesseret i jobbet, sender du en kort ansøgning, gerne med billede, til lena@brugsforeningentryg.dk

PRAKTISKE OPLYSNINGER

Billetterne til infomøde + biograf film er gratis. De kan erhverves her:

• Kiosken, Kvickly Ry
  • Kasse 1, SuperBrugsen Ry