Arrangement

Kunstig intelligens

Fremtiden er ankommet. Kunstig intelligens er stormet ind ad hoveddøren og er kommet for at blive. Men er det vores ven eller fjende? Og hvordan kan det gøre dit liv nemmere?

TID & STED

Lørdag d. 4. november kl. 13.00
i Udsigten, Siimtoften 2, Ry

Billetter kan købes i kiosken, Kvickly Ry, fra d. 4. oktober.
Pris: 50 kr. inkl. kaffe og kage.

Foredrag om kunstig intelligens

Oplæg fra Marcel Mirzaei-Fard, vært på Prompt – DRs podcast om kunstig intelligens

Marcel Mirzaei-Fard, vært på Prompt – DRs podcast om kunstig intelligens – fortæller om AI-revolutionen, som er skyllet ind over os det seneste år. Vi kigger især på de konstruktive, konkrete og positive sider ved kunstig intelligens og bruger mest tid på at tale om chatbots som ChatGPT og Google Bard, som kan svare på næsten alt. Vi skal selvfølgelig også forbi de eksistentielle og dystre scenarier ved AI.

Du får også et kig ind i krystalkuglen, når vi ser på, hvordan fremtiden med AI kan komme til at se ud på kort og lang sigt.

Foredraget er især egnet for nysgerrige nybegyndere eller de let øvede. Dig, der måske lige har leget lidt med ChatGPT, men savner inspiration til, hvad du kan bruge det til, og dig, der ganske enkelt er nysgerrig på fremtiden.

Om foredragsholderen

Marcel Mirzsei-Fard er tech-analytiker og journalist i DR Nyheder og vært på DRs nye podcast om kunstig intelligens, Prompt. Tidligere har Marcel været ansat som medvært og tilrettelægger på DR2-techprogrammet So ein Ding.

Vi glæder os til at se dig i Udsigten, Siimtoften 2 – husk at købe billetter på forhånd.

Oplever du problemer med tilmelding, kontakt da lena@brugsforeningentryg.dk

PRAKTISKE OPLYSNINGER

Billetter købes i kiosken Kvickly Ry.

Pris: 50 kr. inkl. kaffe og kage.

(Kommer du ikke fra Ry eller omegn, kan du sende en mail til lena@brugsforeningentryg.dk for reservation af billetter)