Marketing-, event- og kommunikationsmedarbejder søges til vikariat på 25-30 timer, fokus på events, story telling, CSR. Base i Ry, Østjylland.

Nu har du muligheden for at prøve kræfter med et meget alsidigt og fleksibelt arbejde, hvor to dage sjældent er ens. Du kommer til at spille en central rolle i én af Danmarks største Brugsforeninger med base i Ry. Herfra skal du løse en bred palet af opgaver inden for marketing og kommunikation, herunder events, story telling og CSR.

Du skal kunne trives i rollen som ”blæksprutte”, forstået på den måde, at dine opgaver spænder vidt, og går fra strategisk til fuldstændig operationelt. Desuden er det et arbejde, hvor lokalsamfundet spiller en rolle. Eksempelvis skal du agere tovholder på vores puljer, hvorfra vi uddeler midler til foreninger i de lokalsamfund, hvor vi driver butikker.

Opgaverne indebærer i grove træk:

Generelt arbejde med CSR, både på strategisk og operationel plan, herunder indgå i bæredygtighedsudvalg.

Implementere nye initiativer i samspil med vores butikker.

Storytelling fra vores forening.

Planlægge og gennemføre mindre events, foredrag, workshops, o.l.

Vedligeholde vores website, primært med tekst og billeder.

Story telling og SoMe, primært organisk Facebook, dog også kampagneplanlægning.

Mindre opgaver af administrativ karakter, fx booke medarbejdere ind til vores udlejningslokale og vores foodtruck.

CSR vil fylde en stor del, hvorfor det er vigtigt du har erfaring hermed, alternativt dybt kendskab og interesse derfor. Det er en fordel, dog ikke noget krav, hvis du har erfaring med IT og sociale medier, fx WordPress, oprettelse af Facebookkampagner, etc.

Vikariatet er på 25-30 timer/ugen og løber som udgangspunkt ét år.

Ansøgninger behandles løbende, da stillingen skal besættes hurtigst muligt.

Ansøgning og CV sendes pr. mail til: lena@brugsforeningentryg.dk

Hvem er Brugsforeningen TRYG?
Brugsforeningen TRYG har eksisteret i over 100 år. Foreningen startede den 5. december 1914, hvor en gruppe personer mødtes i Ry for at drøfte oprettelsen af en brugsforening. Siden har det taget fart, og vi er i dag en af Danmarks største brugsforeninger. Vi er en nysgerrig brugsforening, og vi sætter en stor ære i at være innovative til gavn for både kunder og medlemmer. Gennem vores puljer støtter vi ildsjæle og lokale foreninger med min. 850.000 kr. om året. Vi driver én Kvickly i Ry, to SuperBrugser i Ry og Kolt samt 2 Dagli’Brugser i Gl. Rye og Virklund. Vi er desuden i gang med at bygge en ny, stor SuperBrugsen i Sejs-Svejbæk. I Brugsforeningen TRYG tror vi på, det betaler sig at “handle sammen”, og vores medlemsskare tæller d.d. over 10.000
Vi arbejder på både forenings- og forretningsniveau med FNs 17 verdensmål og COOPs hjertesager. Dem bruger vi til at guide vores initiativer, som skal fremme den sociale, økonomiske og miljømæssige udvikling. Vi er tre ansatte i foreningen, omkring 300 ansatte rundt i vores butikker, og bag os har vi en stærk hovedbestyrelse og 3 mindre butiksbestyrelser.