Arrangement

Mød Pernille Skipper – Ny formand i Coop

Pernille Skipper fortæller om det nye Coop. Hvad er planen og vision for fremtiden? Pernille Skipper håber, at medejerne af Brugsforeningen TRYG kan være med til at inspirere og komme med gode ideer til fremtidens Coop.

TID & STED

Mandag den 3. juni 2024 kl. 18.00-19.30 i Udsigten, Siimtoften 2, Ry.

3/6 kl. 18.00-19.30: Mød Pernille Skipper - ny formand i Coop

Den 3/6 kl. 18.00-19.30 vil Pernille Skipper fortæller om det nye Coop. Hvad er planen og vision for fremtiden?

Jeg tror på, at den nye situation, vi står i også kan betyde en genfødsel af, hvad det vil sige, at medlemmerne ejer en dagligvarehandel. Og derfor starter vi nu en helt vanvittig og helt vildt spændende strategiproces i foreningen Coop amba.siger Pernille Skipper.

Pernille Skipper håber, at medejerne af Brugsforeningen TRYG kan være med til at inspirere og komme med gode ideer til fremtidens Coop og fortsætter:

”Vi skal tale om, hvem vi er, og hvad vores mål er. Hvordan vi påvirker samfundet omkring os. Og ikke mindst hvordan vi genopfinder medlemsdeltagelsen.”

Coop amba er andelsbevægelsens flagskib historisk set, og er født ud af de første brugsforeninger, hvor mennesker gik sammen om at sikre gode dagligvarer og at overskuddet kunne gå til fællesskabet. Det er stadig det fundamentale formål. Men måden og præmisserne er en helt anden i dag end for 150 år siden.

Kommer du og bidrager til det nye Coop?

Det er gratis at deltage, men husk at sende din tilmelding til kontakt@brugsforeningentryg.dk så vi ved hvor mange stole, der skal stilles frem.