Afholdt

Pynt dit bord eller din dør med en hjemmelavet krans af naturens smukke gaver, Workshop 2 a 3 i “Bæredygtige (jule)sysler”

På denne workshop vil Hanne lære dig at lave de smukkeste kranse. Alle kan være med, og kun din egen lyst, evne og behov sætter grænser for, hvad du ønsker at kreere. Hanne guider i en fælles teknik til dørkranse, adventskranse og efterårskranse.

TID & STED

Tirsdag d. 23. november kl. 17-20

"Udsigten", oven over Kvickly, Siimtoften 2, Ry

Lav din egen smukke, bæredygtige krans

Mangler du inspiration til at kreere din næste efterårskrans til døren eller adventskrans til bordet? Så kalder denne workshop på dig.

Lidt om workshopholderen:

Hanne Utoft er udlært blomsterdekoratør i hos Sct. Clemens Idé Butik i Århus og har arbejdet som freelance dekoratør i København og Sverige siden 2004. Hanne værdsætter det, som kan genbruges og viser gerne det smukke i forfaldet frem.

At lære at se kunsten i naturen – grenens form og smukke egenskaber, blomstens ansigt, eventyrets magi i dekorationen, samt  at arbejde med balance og harmoni i kreationerne er det, som Hanne gerne lærer videre.
Hannes tanker om genbrug og bæredygtighed er at inkludere bevidstheden om hvor forurenende det er i alle processer, når vi køber og forbruger nye, fremstillings- og bortskaffelses belastende samt importerede varer.
Naturens materialer, specielt de naturligt nedfaldne og genbrug har glædeligt mere og mere fokus.

Vi glæder os til en inspirerende og hyggelig aften.

PRAKTISKE OPLYSNINGER

Vi opfordrer dig til at gå en tur ud i den skønne natur og samle dine egne materialer. Sank hvad end du falder over: Mos, kogler, grene, græsser, små frugter, frøstande, osv. Måske har du også noget fra haven, som kan bruges eller tørrede blomster fra en gammel buket? Alt kan bruges og medbring gerne lidt ekstra, så der kan deles lidt med sidemakkeren. Find gerne minimum 3 forskellige slags, som er i kontrast til hinanden.

Hanne medbringer basis som krans af halm eller hegnstråd samt ståltråd til at binde med og blød enebær som er høstet i Vestjylland.

Der vil være vin og lidt let forplejning, så du rigtig kan nyde en aften ude.

OBS! Prisen er 0,- for medlemmer af Brugsforeningen TRYG og 299,- for alle andre. Tilmelding sker efter først-til-mølle princippet. Da vores tre workshops, “Bæredygtige julesysler”, er helt eksklusive, er der et begrænset antal pladser, hvorfor man kun kan tilmelde sig én workshop.

Spørgsmål rettes til lena@brugsforeningentryg.dk

TILMELDING

Hvor har du hørt om arrangementet?

You cannot submit this form. Because form submission limit over.