Kvickly Broen, Ry

Vores puljer

Puljerne i Ry, Kolt og Virklund er stiftet med det formål at yde økonomisk bidrag til initiativer med almen interesse, som øger livskvaliteten for borgere i lokalområdet. Puljen får hvert år tildelt 10% af “resultatet før afskrivninger” fra den lokale Kvickly og SuperBrugs.

Bidrag til Ry, Kolt og Virklund

Som forening eller frivillig organisation i Ry, Kolt eller Virklund, har I mulighed for at opnå økonomisk støtte fra Brugsforeningen TRYG til jeres projekter. Vi vægter højt, at projektet er bæredygtigt, unikt og ikke mindst til glæde og gavn for borgerne i lokalområdet. På siden her kan I læse alt om, hvordan støtten søges, hvordan den vurderes, og hvad vi allerede har støttet.

Tak

Brugsforeningen Tryg

Søger du støtte til et projekt?

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Endelig et nyhedsbrev, der er lokalt og relevant for dig. Få nyheder omkring begivenheder og tiltag i dit lokalområde - direkte i din indbakke.