Udsolgt

5. oktober 2021 kl. 16.30-20.30

27. oktober 2021 kl. 16.30-20.30

Udsigten, oven på Kvickly Ry, Siimtoften 2

Du kan nu sikre dig en helt eksklusiv plads på Sy-kursus. Kun 300 kr. Men skynd dig – der er kun 10 pladser.

Vi har indgået et samarbejde med Stine fra ATTER og kan derfor tilbyde dig kurset til halv pris. Med i prisen følger kyndig vejledning fra Stine, et valgfrit ATTERmønster (værdi 198 kr) samt let forplejning.

Stine er en rigtig iværksætterkvinde. Det hele startede med, at hun lovede sig selv, hun ikke ville købe nyt tøj igen. I dag bærer hun de flotteste kjoler, buksedragter og anorakker, som hun selv har syet af aflagt sengetøj.

Stine kan lære DIG at gøre det samme. “Som altid er jeg til stilfulde styles syet ud fra simple grundmønstre og med overskuelige syteknikker, som alle kan lære,” siger Stine og understreger, at kurset både er for HELT nybegyndere og mere trænede.

Du bestemmer selv, hvad du ønsker at sy – bare det er ud fra et ATTERmønster – hvilket giver et hav af muligheder.

Medbring: Symaskine, stofsaks, nål og tråd.

Tilmelding

Send en mail til Stine på atter@atter.dk og fortæl, hvilken af de to dage, du ønsker at deltage. Oplys gerne, hvis du er medlem af Brugsforeningen TRYG.

Stine bekræfter din tilmelding med info om betaling.

Har du spørgsmål, kan du rette henvendelse til Stine på atter@atter.dk

TILMELDING

Hvor har du hørt om arrangementet?

You cannot submit this form. Because form submission limit over.