Arrangement

Team Rynkeby & Brugsforeningen TRYG inviterer til 2 x foredrag, live musik, tapas og vin

Team Rynkeby Søhøjlandet og Brugsforeningen Tryg har den store fornøjelse at invitere til en fantastisk aften med spændende foredrag om Sirius Patruljen og foredrag med forfatter, eventyrer og tryllekunstner Jesper Grønkjær krydret med god musik og dejlig mad.

Overskuddet går til Team Rynkebys indsamling til kritisk syge børn gennem børnecancerfonden og børnelungefonden.

TID & STED

Onsdag den 29. maj 2024 kl. 18.00-21.00 i Udsigten, Siimtoften 2, Ry.

Billetpris 450 kr.
Købes her: https://team-rynkeby.safeticket.dk/98624/Brugsforeningen_Tryg_i_RY_-_2_foredrag_mad_og_musik#modal

Ole Rolskov Sloth: Med slædepatruljen Sirius i Grønland

Ole kom hjem i efteråret 2022 efter 26 måneders tjeneste i Forsvaret hos Slædepatrulje Sirius i Nordøstgrønland. Han vil fortælle om alle de ekstreme oplevelser med snestorme, hundeslædekørsel og meget mere, Han viser billeder, video og effekter fra de seneste 2 års ophold i et af de mest isolerede områder i verden.

Jesper Grønkjær: Forfatter, eventyrer og tryllekunstner

Jesper har gjort det til sin mission at drage ud til klodens fjerneste kroge, for at vi se at smilet er det sprog, vi alle taler. Han har en særlig evne til at få folk til at åbne sig op. Han mødes med alle slags mennesker, og du skal blandt andet høre om hans møde med den frygtelige kvindelige massemorder “Hun-djævelen” med 400 liv på sin samvittighed. Jesper ved hvad der sker, når man mødes verden med smil frem for skepsis.

Musik: Carmie (Christine Aggerholm) med band – en helt ny stemme i den moderne R&B/pop-genre.

Nye lyden af ny musik i de dejlige lokaler i Udsigten på Siimtoften 2 i Ry. Carmie og band spiller live musik, mens I kan nyde lækker tapas og vand/vin fra Kvickly Ry.

Program for onsdag den 29. maj 2024 kl. 18.00-21.00:

Velkomst ved Team Rynkeby Søhøjlandet og Brugsforeningen TRYG

Foredrag med Ole Sloth

Musik og mad

Foredrag med Jesper Grønkjær

Kaffe og kage

Pris 450 kr.

Køb din billet til arrangementet her