Arrangement

Vi vender mobning ryggen og går baglæns gennem Ry

Sammen med den kendte influencer, Nicolai Aagaard, går vi baglæns gennem Ry. For hver deltager, som går med, donerer vi 10 kr. til Nicolais og Red Barnets indsamling.

TID & STED

26. august kl. 10.00 på Siimtoften 2 - plænen over for Kvickly

Baglæns gåtur gennem Ry: Vi vender mobning ryggen

SÆT KRYDS ALLEREDE NU:

Kom med, når vi d. 26. august kl. 10.00 vender mobning ryggen ved at gå baglæns gennem Ry.

Du kender måske Nicolai Aagaard fra de sociale medier? Med 113.000 følgere på Tiktok og 21.000 på instagram sætter han fokus på mobning, som han grundet Tourette og ADHD, selv har været et stort offer for. Bogstaveligt talt vender han mobning ryggen ved at gå baglæns igennem Skandinavien. En tur på omkring 7 måneder / 2000 km.

Vi vil gerne støtte op om den vigtige sag og har derfor inviteret Nicolai til Ry, d. 26. august, hvor vi sammen vil gå 2 km. baglæns gennem Ry. Vi vil rigtig gerne have dig, og hele din familie, dine venner og naboer med. Ud over den økonomiske støtte, vi har givet Nicolai, donerer vi yderligere 10 kr. pr. deltager til den ”jeg vender mobning ryggen” indsamling, som Nicolai kører sammen med Red Barnet.

Efter turen vil der være musik, lidt let forplejning og rig mulighed for snak og selfies med Nicolai.

Hjælp os med at sprede budskabet ved at deltage i begivenheden og del den med dit netværk. TRYK HER FOR AT KOMME TIL BEGIVENHEDEN.

PRAKTISKE OPLYSNINGER

Det er gratis at deltage. Der vil være lidt let forplejning i form af frugt, vand, juice, boller til børnene m.m.

HUSK, ud over den økonomiske støtte vi har givet Nicolai, donerer vi yderligere 10 kr. pr. deltager til Red Barnets og Nicolais fælles kampagne. Vi håber derfor, at rigtig mange vil møde op. Tilmelding er ikke nødvendig, men vi vil gerne have en indikation af, hvor mange, der dukker op. Tryk derfor gerne “deltager” på begivenheden, hvis du kommer:  TRYK HER FOR AT KOMME TIL BEGIVENHEDEN.

Facts om Nicolai Aagaard

• I 2020 gik han Danmark rundt forlæns – i alt 3.159 km.
  • I 2021 gik jeg han det meste af Danmark rundt baglæns – i alt 1.937 km.
  • Han har gået med nogle af Danmarks mest kendte personer, bl.a.
    • fodboldspiller Christian Eriksen
    • sanger Malthe Ebert
    • statsminister Mette Frederiksen
    • vicestatsminister Jakob Elleman