1300 påskeæg spreder glæde i Ry og Kolt

Brugsforeningen TRYG har delt 1300 påskeæg ud til medlemmer i Ry og Kolt.

Uddelingen er sket i dagene op til påske i brugsforeningens butikker Kvickly Ry, SuperBrugsen Ry og SuperBrugsen Kolt. Påskeæggene blev uddelt med en opfordring om at give det videre til en, der har brug for en kærlig hilsen her i den svære coronatid.

Formanden for Brugsforeningen TRYG, Carsten Bank-Mikkelsen, fortæller om initiativet:

”Vi ønsker at sprede glæde i en tid, hvor corona gør hverdagen svært for mange. Vi håber, at vores medlemmer er med på legen og giver påskeægget videre fremfor selv at nyde det – forhåbentlig ligger det i tiden, at vi tænker på hinanden”.

Ældreplejen i Ry har fået en særleverance på 300 påskeæg.

“På den her måde sender vi en hilsen til vores ældre medlemmer, som har støttet os i mange år, og som i særlig grad har brug for en kærlig hilsen i denne tid, hvor corona gør hverdagen svært for mange” siger formanden.