SuperBrugsen Kolt har fået et butiksråd

Tirsdag den 25. februar 2020 fik SuperBrugsen Kolt et butiksråd. Butiksrådets medlemmer er lokale ildsjæle, der brænder for at gøre en forskel for byen. Sammen med SuperBrugsen Kolt skal butiksrådet bl.a. være med til at dele ud af overskuddet i SuperBrugsen Kolt.

Butiksrådet for SuperBrugsen Kolt er stiftet med det formål at skabe et betydeligt bidrag til lokalsamfundet i form af engagement og økonomisk støtte. Daniel Schønebech, Uddeler i SuperBrugsen Kolt, udtrykker stor glæde over, at butikken nu har fået et butiksrådet:

”Vi er simpelthen så glade for vores nye butiksråd. Det kan hjælpe os i SuperBrugsen Kolt med at se muligheder og med at finde frem til, hvordan vi kan skabe størst værdi for Kolt og Hasselager”, han fortsætter:

”Og I kan godt glæde jer til, at vi løfter sløret for, hvem medlemmerne af det nye butiksråd er. Det er nøglepersoner i lokalsamfundet, som virkelig engagerer sig i at udvikle byen. De vil uden tvivl være med til at styrke butikkens bidrag til borgerne i Kolt og Hasselager”.

SuperBrugsen Kolt har mulighed for at være en lokal, aktiv medspiller grundet ejerskabsstrukturen. SuperBrugsen Kolt er ejet af Brugsforeningen TRYG, som igen ejes af ca. 6.800 medlemmer. Der er derfor ikke en ejer, der skal tjene til – pengene der tjenes lokalt, bruges lokalt.

Med det nye butiksråd for SuperBrugsen Kolt kan de lokale borgere se frem til en aktiv indsats for at støtte lokale initiativer, der kommer en bred skare i lokalsamfundet til gavn.