Ta’ godt imod Lone Grøn, ny suppleant i bestyrelsen

Lone Grøn Laursen blev på vores generalforsamling valgt ind som suppleant. Lone er 54 år, læreruddannet og arbejder som supervisor i Skanderborg på Danmarks største 10. klasses center, hvor hun underviser unge med autisme. Ved siden af sit arbejde, som hun brænder ekstremt meget for, er hun frivillig i Ry biograf samt bestyrelsesmedlem i andelsforeningen, hvor hun bor. Efter hendes to voksne piger er flyttet hjemmefra, har hun fået frigivet lidt tid, som hun gerne vil bruge på at engagere sig i bestyrelsesarbejde: ”Jeg synes, det er enormt spændende at skulle få en stor forening, som Brugsforeningen TRYG, til at fungere. TRYG har mange interessante ting i gang, som jeg gerne vil være med til at præge”, fortæller Lone. ”Lidt kvindeligt touch og fokus på de blødere værdier, tror jeg desuden er supersundt at tillægge enhver bestyrelse,” slutter Lone med et smil. Rigtig hjertelig velkommen, Lone, vi glæder os til samarbejdet.