Uddelere skifter plads internt i Brugsforeningen TRYG

Det betyder, at Kaj Lustrup Aakjær bliver uddeler i SuperBrugsen Ry og Steffen Dalgaard Christensen bliver uddeler i SuperBrugsen Kolt.

Begge to har nået et sted i deres karriere, hvor nye udfordringer var ønsket.

”Vi glæder os over, at vores brugsforening har en størrelse, der kan imødekomme nye karriereveje og udfordringer internt,” siger Direktør Thomas Dahl.

Efter seks år som uddeler i SuperBrugsen Ry er Steffen Dalgaard Christensen glad og stolt over en god og velfungerende butik, men også klar til nye udfordringer. Steffen er vokset markant i uddelerrollen over de seneste år.

”Vi kan godt forstå lysten til at prøve kræfter med en ny butik, nyt personale og nye kunder, derfor kom et butiksbytte på tegnebrættet. Det er vi meget glade over faldt i hak,” siger Direktør Thomas Dahl.

Kaj Lustrup Aakjær er en garvet herre som uddeler. Kaj har efter tre år i Brugsforeningen TRYG et ønske om at prøve kræfter med kundegruppen i Brugsforeningen TRYGs modersby, Ry. For Kaj er det hidtil nyt territorium at afprøve, og han glæder sig meget til de nye udfordringer.

”Det er en rigtig win-win situation, hvor vi tilgodeser to dygtige medarbejdere, der ønsker nye udfordringer i deres hverdag.” siger formand for Brugsforeningen TRYG, Carsten Bank-Mikkelsen.

Kaj og Steffen har som kollegaer allerede et nært forhold, hvor de sparrer med hinanden. Det ser de frem til fortsat at udvikle, når de bytter butik. Ligeledes ser de frem til de månedlige møder for alle butikschefer i TRYG, hvor ’best practice’ og ’dos and don’ts’ deles over bordet.

Rokaden af de to butiksuddelere træder i kraft den 9. september 2024.