Brugsforeningen TRYG har ansat en uddeler til den kommende SuperBrugsen i Sejs-Svejbæk

En splinterny SuperBrugsen i Sejs-Svejbæk bliver en realitet i det nye år. Men allerede nu kan Brugsforeningen TRYG med stor fornøjelse fortælle, at de har fundet den rette til at bestride stillingen som uddeler. ”Vi har ansat Christian Aagaard, nuværende uddeler i SuperBrugsen Østerbordingvej og med 22 års erfaring i COOP”, fortæller direktør, Thomas Dahl.

Christian har masser erfaring at tære på. I både SuperBrugsen Malling og SuperBrugsen Østerbordingvej har han som uddeler ledt butikkerne til gode resultater. I 2019 vandt Østerbordingvej Årets Butik med begrundelser som god drift samt høj kunde- og medarbejdertilfredshed. ”Men efter knap 7 år her, føler jeg, det er på tide at komme videre. Jeg har sat mit aftryk, og jeg er nu topmotiveret til at prøve noget nyt”, siger Christian Aagaard, der for første gang skal være med til at åbne en helt ny butik og opstarte denne fra bunden. ”Jeg glæder mig helt vildt til den onboarding proces, jeg skal til at i gang med. Jeg synes selv, jeg har et godt medarbejdertække, og jeg kan godt lide at involvere mig i mine medarbejdere, skabe karriemuligheder for dem, og se dem vokse”, fortæller Christian.

Hvad Christian også ser frem til er at blive en del af Brugsforeningen TRYG. Christian har endnu ikke prøvet kræfter i en selvstændig brugsforening, men det får han lov til nu. ”Jeg ser det som en kæmpe styrke at have en stærk og solid forening i ryggen, og ikke mindst at kunne lære, sparre og samarbejde med de andre uddelere på tværs af foreningen. Der er generelt så mange spændende aspekter ved det her job, at jeg simpelthen ikke kunne lade være at søge,” afslutter Christian.

Christian er 42 år, bor i Them med sin kone Susanne og sine to børn, Emily på 9 og Victor på 13. Christian er ansat med opstart 01.02.2023.