25 foreninger får glæde af Brugsforeningen TRYGs julestøttepulje

By 02/12/2022 december 5th, 2022 Forside nyheder
Deadline for ansøgning til Brugsforeningen TRYGs jule-støttepulje på 80.000 kr. er nu passeret. Initiativet, som var tiltænkt foreninger og ildsjæle i vores lokalområder, blev taget imod med kyshånd, og op mod 1000 foreningsmedlemmer, frivillige, børn og voksne får nu lov at mærke julehyggen trods de økonomisk hårde tider.
TAK for de mange ansøgninger, vi har modtaget. Til stor glæde har vi lige præcis kunnet give alle, som har søgt, et tilskud. Jule-børne-banko for de mindste, juletræsfest med godteposer, juleafslutning i de lokale idrætsforeninger og mange flere arrangementer, kan nu med ro i maven gennemføres rundt i de små lokalsamfund.
Der skal lyde en kæmpe stor TAK til alle frivillige, som holder de lokale foreninger kørende. Jer, som står op om natten for at sikre et trygt natteliv for de unge. Jer som går den ekstra mil for de mindste i byen. Jer, der arrangerer udflugter og fællesspisning for de ældre. Og jer, som har søgt julestøttepuljen for at kunne give julehjælpen videre til trængende borgere. I gør alle et enormt stykke arbejde, men får det måske for sjældent at vide.
Vi ønsker jer alle rigtig god og velfortjent jul.
Følgende har ansøgt – og fået bevilling fra julestøttepuljen