24 - 03 - 2021

 

Kære medlemmer. Coronarestriktionerne gør, at vi desværre ikke kan mødes fysisk i hallen, som vi plejer. Derfor afholder vi i år vores generalforsamling digtalt. Vi kan heller ikke udsætte vores generalforsamling, som vi gjorde sidste år. Det er nemlig ikke lovligt. Vi glæder os til vi kan mødes igen i hallen.

I kan tilmelde jer her

Med venlig hilsen

Carsten Bank-Mikkelsen

Formand.

Andre nyheder

I onsdags blev der holdt rejsegilde for den kommende SuperBrugsen i Virklund, og byggeriet har nu nået en milepæl, hvor slutresultatet for alvor begynder at tage form...
Brugsforeningen TRYGs hidtil største arrangement - glæd dig til en dag med masser af underholdning og lækker forplejning, brede smil, fællesskab og cykelhygge, når vi sammen cykler...
Brugsforeningen TRYG inviterer til generalforsamling mandag d. 04.05.25 i Ry Hallerne.