Lars fylder 60 år

Lars Geil, juletræsdyrker og næstformand for Brugsforeningen TRYG, fylder i dag 60 år. Lars er et velkendt ansigt i både Ry og Gl. Ry, hvor han har boet siden 1985. Lars driver sammen med familien en af Danmarks større juletræsproduktioner . Lars er både næstformand i Brugsforeningen TRYG og formand for TRYG Ry Ejendomme.

Lars har et ubetinget fokus på kvalitet og forbrugernes ønsker. Det kommer til udtryk både i Brugsforeningen og privat, hvor Lars bl.a. var med til at sikre, at verdens første certificerede juletræ blev produceret i Ry.

Derudover er Lars Geil opfinderen af den vækstregulerende juletræstang Top-Stop, som har gjort Ry kendt for kvalitetsjuletræer verden over. Med sin opfindelse har Lars produceret så fine juletræer, at han bl.a. har leveret juletræer til både Amalienborg og Downing Street 10.

Vi er utrolig glade for at have Lars Geil i bestyrelsen i Brugsforeningen TRYG – Lars er en mand med visioner, fokus på kvalitet og et stort hjerte for Ry.

Stort tillykke til Lars!

Dagen fejres sammen med familien: Lene, Signe, Thue og Thea