Julestøttepulje 2023

By 31/10/2023 november 14th, 2023 Forside nyheder

Efter flere forespørgsler er vi enormt glade for at kunne meddele, at vi gentager sidste års kæmpe-succes: Julestøttepuljen.

Sidste år oprettede vi julestøttepuljen, fordi det for mange var et økonomisk hårdt år, og fordi den gode julehygge i mange foreninger ellers måtte skippes til fordel for vand og varme. Situationen er lidt anderledes i år, men vi fastholder initiativet, således at:

Igen i år kan foreninger og frivillige institutioner, i de lokalområder, hvor vi driver butikker, søge om økonomisk støtte til at afholde julehygge. Hver forening kan søge om op til 2.500 kr. til at handle varer for i en af vores butikker. Igen i år har vi afsat 80.000 kr.

HVORDAN

Send en mail til lena@brugsforeningentryg.dk og oplys følgende:

• Navn og beliggenhed på forening.
  • Antal medlemmer.
  • Lidt om, hvad der skal ske til jeres arrangement.
  • Beløb I ønsker at ansøge om.
  • Hvilken af vore butikker, I ønsker at handle i samt præcist hvilken dag (indkøb skal foretages på én og samme dag. Senest 22. december).
  • Kontakt data (navn, mail, telefonnummer)

Vi behandler henvendelser løbende. Deadline 1.12.23.

Glædelig jul

Brugsforeningen TRYG.