Brugsforeningen TRYG ansætter filialuddeler til Dagli’Brugsen Gl. Rye

Direktør for Brugsforeningen TRYG, Thomas Dahl, har i samarbejde med COOPs HR-konsulenter netop ansat en filialuddeler til Dagli’Brugsen Gl. Rye, som siden Henriks fratrædelse i august har været uden en uddeler.

Valget er faldet på Daniel Pallesen, nuværende Souschef i Kvickly Grindsted. Med Daniel om bord får vi en kompetent og ihærdig mand, der har knap 15 års erfaring i COOP. Han drives af at sælge varer, tale med kunderne og skabe vækst – og det er han knalddygtig til. En af Daniels stærke kompetencer er at udvikle både servicekulturen og sine medarbejdere, hvorfor vi er sikre på, Daniel er den helt rigtige til at drive butikken i Gl. Rye

Når Daniel ikke er at finde i butikken, kan du være sikker på, han enten spæner rundt på fodboldbanen eller bruger tid med familien – to vigtige prioriteter i Daniels liv. Byd Daniel hjerteligt velkommen, når han indtræder i jobbet senest d. 1.11.22.

Medarbejdere i DagliBrugsen Gl. Rye er i dag, tirsdag d. 27. september, blevet informeret.