Flaget er hejst i dag: Vi har nået en milepæl

By 10/10/2023 januar 22nd, 2024 Forside nyheder

Brugsforeningen TRYG er ikke bare en almindelig butikskæde. Vi er en del af andelsbevægelsen, hvor medlemstallet spiller en vigtig rolle. Hver eneste gang en indbygger melder sig ind i vores brugsforening, viser det, at vores lokalsamfund bakker op om vores arbejde og værdsætter det, vi gør for dem. Og netop derfor har vi nu armene over hovedet (måske hejser vi flaget), fordi vi har rundet det magiske tal på 10.000 medlemmer. Det er fantastisk – TAK for det.

Som medlem af Brugsforeningen TRYG får du ikke blot adgang til en lang række økonomiske og demokratiske medlemsfordele. Du bliver faktisk medejer af vores butikker. Sammen med resten af vores medlemmer har du muligheden for at påvirke, hvilke varer vi skal have på hylderne, og hvordan vores butikker skal udvikle sig. Vi har ingen aktionærer, der kun tænker på profit. Vi reinvesterer i butikkerne, giver kontante fordele og støtter lokale initiativer i de byer, hvor vi driver vores butikker. Hos os drejer det sig om at støtte det gode lokale liv.

Er du endnu ikke medlem, så kom og vær med i fællesskabet, der brænder for at styrke vores lokalsamfund og belønne hinanden for vores engagement. Vi glæder os til at byde dig velkommen i Brugsforeningen TRYG.

Tak på vegne af bestyrelsen

Carsten Bank-Mikkelsen, formand.